Haluatko yleisurheiluohjaajaksi tai -valmentajaksi? Kiinnostaako joku muu tehtävä seurassa?

18.9.2012

Salon Vilppaan yleisurheilutoiminta on nosteessa. Mukaan on tulossa yhä useampia lapsia ja nuoria. Meillä on tällä hetkellä aika mukavasti valmentajia ja ohjaajia, mutta pyrimme varautumaan toiminnan laajentumiseen. Jos olet kiinnostunut toimimaan lasten ja nuorten yleisurheiluvalmennuksen parissa, niin tervetuloa mukaan! Saat itsellesi taatusti antoisan ja mielenkiintoisen harrastuksen. Seuramme ohjaajat ja valmentajat perhedyttävät  tehtäviin ja voit halutessasi osallistua piirin ja SUL:n järjestämiin koulutuksiin.

Seurassa on myös paljon muita tehtäviä, joihin voit osallistua. Kilpailuissa tarvitsemme toimitsijoita, kuuluttajia, lähettäjiä, ajanottajia, buffetin pitäjiä ym. Myös seuratekstiilien ja muiden tuotteiden hankkiminen on tärkeä tehtävä, joka tarvitsee tekijänsä. Jos jokin näistä kiinnostaa, niin ota yhteyttä.

Lisätietoja antavat:

Maija Haartela-Vuori   e-mail: maijahaartela (at) hotmail.com     puh.: 050-3489379

Sari Murto                     e-mail: sari.murto (at) culticon.fi                  puh.: 044-7045677