Syyshalleissa hyviä tuloksia

18.11.2014

Vilppaan sisulisäikäiset esiintyivät pirteästi hallikauden avauskilpailuissa sunnuntaina Kupittaan urheiluhallissa Turussa. Mariella Laakso ja Jimi Aho voittivat 9-vuotiaiden 60 metrin juoksun ja pituushypyn.

Maarian Mahti järjesti sunnuntaina hallikauden avauskilpailuna Syyshallit Kupittaalla Turussa. Vilppaan lapsia ja nuoria oli mukana pieni ja menestyksekäs porukka. Ysivuotiaiden lajit menivät Mariellan ja Jimin nimiin, ja tuloksetkin olivat hienoja. Mariella pinkoi 60 metrin alkuerissä uudeksi ennätyksekseen ajan 9,38. Jimi kellotti voittoisassa finaalijuoksussaan komeasti 9.08. Molemmilta onnistui voittoisasti myös pituushyppy. Mariellan paras pomppu kantoi uuteen ennätykseen 381 ja Jimin 395. Jimi lainasi viimeistä hyppyä varten piikkarit Mariellalta, ja käänsi vielä kisan edukseen.

11-vuotiaiden poiken pituudessa Tuukka Juntunen hyppäsi 4.04 ja sijoittui kuudenneksi. 60 metrin juoksussa Tuukka sai ajan 9.35. 13-vuotiaiden tyttöjen 600 metrin juoksussa Janina Kautto juoksi uudeksi halliennätyksekseen 1.51.85, ja tulos riitti kokonaiskisassa neljänteen sijaan. Korkeutta Janina hyppäsi 130 ollen kuudes ja 60 metrin alkuerissä pikamatka sujui ajassa 9.10. 15-poikien kuulassa Nuutti Pirhonen työnsi kakkoseksi tuloksella 8.80 ja 60 metrin alkuerissa ajaksi tuli 8.07. Finaalijuoksussa Nuutti sijoittui viidenneksi. 17-poikien 60 metrillä Iiro Isokääntä juoksi ennätyksensä 7.64, joka toi kolmannen sijan.

Seuraavaksi nuoret kisaavat Kupittaan hallissa Tonttukisoissa sunnuntaina 13.12. Sitovat ennakkoilmoittautumiset Kilpailukalenterin kautta 9.12. mennessä! Seura maksaa ennakkoilmoittaumiset tähän kilpailuun. Jos ilmoittautuminen Kilpailukalenterin kautta ei onnistu (esim nimeä ei löydy listalta), olethan yhteydessä Minnaan tai Juhaniin! Rohkeasti vain mukaan kokemaan kisatunnelmaa!