Rekisteröitykää myClub-palveluun! Koskee kaikkia, jotka eivät vielä ole rekisteröityneet!

30.1.2019

Salon Vilpas yleisurheilu on ottanut käyttöönsä myClub urheilu- ja vapaa-ajan yhteisöjen toiminnanohjauspalvelun, jonka avulla seuramme hallinnoi jäsenten läsnäoloseurantaa, järjestömaksuja, jäsenrekisteriä, tapahtumailmoittautumisia ja jäsentiedotteita.

Jäsenenä saat käyttöoikeuden myClubiin, jolla voit ylläpitää itse kätevästi omia yhteystietojasi, saat laskut, jäsentiedotteet automaattisesti omalle jäsensivullesi. Omalta jäsensivultasi voit myös ilmoittautua helposti seuran avoimiin tapahtumiin ja seurata omaa harjoitteluaktiivisuuttasi.

myClub on helppokäyttöinen web-sovellus, joka toimii kaikissa yleisimmissä selaimissa. Kaikki tietoliikenne on myClubissa suojattua, ja salasanat ovat järjestelmässä vahvasti salattuja.

Rekisteröidy omaan harkkaryhmääsi oheisesta linkistä klikkaamalla "Rekisteröi uusi jäsentili"

Mikäli sinulla on kysyttävää myClubista voit ottaa yhteyttä: Juhani Haartela, juhani.haartela@gmail.com

Ystävällisin terveisin,

Salon Vilpas yleisurheilu