2007-2010 -syntyneet harrasteryhmä

2007-2010 -syntyneiden harrasteryhmä

HARJOITUSKERRAT JA SISÄLTÖ:

Harrasteryhmäläiset saavat itse vapaasti valita missä harjoituksissa käyvät viikon aikana.

Maanantaisin klo 19.00-20.30 yleisurheilun oheisharjoitukset Sirkkulan koululla (alkuverryttely ulkona klo 19.00-19.30, lihaskunto/liikkuvuustreenit koulun liikuntasalissa klo 19.30-20.30.)

Tiistaisin klo 17.15-19.00 yleisurheilun lajiharjoitukset Salohallilla

Torstaisin klo 16.30 -18.00 Juoksupainotteiset harjoitukset Salohallilla tai torstaisin klo 18.00-20.00 Juoksupainotteiset harjoitukset yhdessä nuorisovalmennusryhmän kanssa Tupurin maastossa.

Hinta ja mitä sisältää?

Vuosimaksu on 300 euroa, joka maksetaan kahdessa 150 euron erässä. Kaudet jakaantuvat loka-maaliskuuhun ja huhti-elokuuhun.

Maksu sisältää ohjatut harjoitukset kesäkaudella kahdesti viikossa koulutettujen ohjaajien vetäminä.

Yhteiskuljetukset bussilla erikseen ilmoitettuihin kilpailuihin

Ilmaisen osanoton Vilppaan järjestämiin kilpailuihin, seuraotteluihin ja pm-kilpailuihin sekä erikseen ilmoitettuihin kilpailuihin/tapahtumiin.

Miten mukaan ryhmään?

Harjoituksiin voi liittyä mukaan koska tahansa. Uusi harjoituskausi alkaa lokakuun 2023 alusta. Ensin tulee rekisteröityä Myclubiin nettisivuilta löytyvän linkin kautta. Muistakaa pyytää ohjaajaa lisäämään yhteystietonne ryhmän vanhempien whatsapp-ryhmään.

Muuta

Lasten vanhempia toivotaan osallistuvan seuratoimintaan omien mahdollisuuksien mukaan. Tarjolla on erilaisia toimitsijatehtäviä ja yhteisiä talkoohommia. Vanhemmille järjestetään myös koulutusta erilaisin kurssein. Vilpas kustantaa tuomari-, toimitsija- ja lasten yleisurheiluohjaajakurssin halukkaille. Harrasteryhmän yli 13-vuotiaat urheilijat voivat myös osallistua ohjaajakoulutuksiin ja toimia avustavina ohjaajina lasten yleisurheilukouluissa. Kyselkää rohkeasti lisätietoja ryhmien ohjaajilta tai jaoston jäseniltä.