2017-2018 -syntyneet

2017-18 -syntyneiden yleisurheilukoulu

2017-18 -syntyneet lapset harjoittelevat talvikaudella maanantaisin (ryhmä 1 klo 16.30-17.30 Sirkkulan koululla ja ryhmä 2 klo 17.30-18.30 Sirkkulan koululla). Harjoituksissa leikitään erilaisia liikuntaleikkejä, tehdään ketteryysharjoituksia ja pidetään hauskaa. Tunti alkaa ja päättyy yhteiseen loppupiiriin. Ryhmien vetäjinä toimivat Mervi Lokisto sekä nuoret kesätyöntekijämme.

Mitä tarvitaan?

Sisäliikuntavaatteet sekä lenkkarit. Mukaan on hyvä ottaa juomapullo. Vesi on paras janojuoma.

Hinta ja mitä se sisältää?

Vuosimaksu on 120 euroa, joka maksetaan kahdessa 60e erässä. Kaudet jakautuvat loka-maaliskuuhun ja huhti-elokuuhun. Harjoitustaukoa pidetään elokuun lopusta lokakuun alkuun. Kesällä, lomakuukausina harjoituksiin voi osallistua, kun perheelle se parhaiten sopii. Pidemmästä harjoitustauosta kannattaa mainita ryhmän vetäjälle.

Hinta sisältää ohjatut harjoitukset kerran viikossa, ilmaisen osallistumisen Salon Vilppaan järjestämiin kilpailuihin sekä erikseen ilmoitettuihin kilpailuihin/tapahtumiin.

Muuta

Ryhmän jäsenten vanhempien toivotaan osallistuvan seuran toimintaan mahdollisuuksien mukaan. Vilpas kouluttaa halukkaita vanhempia toimitsija-, tuomari- ja ohjaajatehtäviin. Osallistua voi myös erilaisiin talkootehtäviin sekä buffet-toimintaan. Ota rohkeasti yhteyttä jaostoon!