2015-2016 -syntyneet

2015-2016 -syntyneiden yleisurheilukoulu

2015-2016 -syntyneiden lasten ryhmä harjoittelee talvikaudella kaksi kertaa viikossa. Harjoitukset ovat maanantaisin klo 18.30-19.30 Sirkkulan koululla ja perjantaisin klo 17.30-18.45 Salohallissa.

Harjoitukset ovat monipuoliset liikuntaharjoitukset, joissa koko harjoitus leikitään, juostaan, hypitään ja heitetään. Samalla opetellaan ryhmässä toimimista, ja tietysti tutustutaan monipuolisesti ikäluokan yleisurheilulajeihin. Ryhmässä kannustetaan osallistumista seuran ja piirin järjestämiin kilpailuihin. Ryhmän vetäjinä toimii Minna Lamminen.

Lisätietoja ryhmästä:

Minna Lamminen (nuorisopäällikkö); minna (a) lamminen.net tai 041 461 6231.

Mitä tarvitaan?

Liikuntavarusteet. Jalkaan lenkkarit. Juomapullo mukaan. Vesi on paras janojuoma.

Miten mukaan?

Ryhmään voi tulla mukaan koska tahansa, mutta mieluiten uuden kauden alkaessa lokakuun alussa. Uudet urheilijat rekisteröityvät ryhmään Myclubissa. Muistakaa pyytää, että ohjaaja lisää yhteystietonne vanhempien whatsapp-ryhmään.

Hinta ja mitä se sisältää?

-Vuosimaksu on 200 euroa, joka maksetaan kahdessa 100 euron erässä. Kaudet jakaantuvat seuraavasti: loka-maaliskuu ja huhti-elokuu.Harjoitustaukoa pidetään alkusyksystä syyskuun alusta lokakuun alkuun.

Hinta sisältää ohjatut harjoitukset kahdesti viikossa

-Yhteiskuljetukset bussilla erikseen ilmoitettuihin kilpailuihin

-Ilmaisen osanoton Vilppaan järjestämiin kilpailuihin, seuraotteluihin ja pm-kilpailuihin sekä erikseen infottaviin kilpailuihin/tapahtumiin.

Muuta

Ryhmän jäsenten vanhempien toivotaan osallistuvan seuran toimintaan mahdollisuuksien mukaan. Vilpas kouluttaa vanhempia toimitsija-, tuomari- ja ohjaajatehtäviin. Osallistua voi myös erilaisiin talkootehtäviin sekä buffet-toimintaan. Kysy rohkeasti lisää ohjaajilta tai jaoston jäseniltä!